Kardosinho
Monday, November 27, 2006
Leaving...
Deixar parte de nós num lugar é perder um pouco da nossa Alma!
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment